keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Pöö!

Juu, juu, kyllä te mielessä olette olleet ja tämä blogi-pahanen, hiljainen ja autio.

Minulla on ollut täällä vieras, joka ei vierailun jälkeen olekaan enää niin vieras.
Minulla on täällä pieni projekti tai kaksi, joka näkyy hetken päästä myös blogin puolella.
Minulla on ollut kirppisbuumi ja näytettävää löydöistä olisi teillekin.
Minulla on kauheasti pyykättävää, mutta siinä nyt ei ole mitään uutta.
Minulla on vauva, joka kierii kohti vaaroja ja kiellettyjä pieniä esineitä.
Minulle tulee huomenna lisää vieraita, joten minulla on huomenna leipomispäivä.

Mitäs sinulla on siellä mielen päällä ja meneillään? Olisi kiva kuulla...

Tuon mäyräkoiran ompeli anoppi appiukon vanhoista farkuista, kaavat piirsi tyttö 9v. kirjan mallista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti