sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Hyvää äitienpäivää!


 
Yhtenä äitienpäivänä en vielä ollut äiti.
Yhtenä päivänä minulla oli paljon vähemmän murheita ja vastuuta.
Yhtenä päivänä minulla oli paljon vähemmän rakkautta ja onnea.
 
Tänään olen äiti neljälle, kahdelle tyttärelle ja pojalle.
Tänään minulla on valtava menettämisen pelko.
Tänään pelkään sitä, että katoan, vaikka olen korvaamaton. Ainoa äiti neljälle.
Tänään minulla on valtavasti rakkautta, valtavasti onnea noista neljästä.
 
Tänään sai halauksen pois muuttavalta naapurilta, joka on äiti kuudelle.
 
Halaus sinulle, joka olet äideistä parhain.
Halaus sinulle, jolla on parhain äiti.

2 kommenttia:

  1. Kauniit sinivuokot ja niin kauniisti kerroit äitiydestä!♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Sirpa. Vakava aihe - tuo äitiys. :)

    VastaaPoista