torstai 4. lokakuuta 2012

Haisee pullalta

Laitoinpa minäkin korteni kekoon osallistumalla korvapuustipäivän viettoon.
Ostin viikonloppuna hiivapaketin vailla mitään tarkoitusperää. Haa, minulla olikin tietämättäni aavistus korvapuusteille omistetusta päivästä.
Äitini ei pidä kanelista ja hänellä oli tapana korvata se korvapuusteissa tummalla kaakaojauheella. Minä tein nyt puolet puusteista kanelilla, puolet kaakaolla. Molempi parempi.

Tänään on myös kansainvälinen eläinten päivä.
Älä leivo kissojasi, älä anna hamsterillesi korvapuustia.

"Äiti, jos olisit ihan pieni, niin missä nukkuisit mieluiten? Mä nukkuisin ainaski pullan päällä."







2 kommenttia:

  1. Minä nukkuisin missä vaan, jos olis pullaa mahassa. Mukavaa viikonloppua! t Riitta

    VastaaPoista
  2. Hih! Hauskaa viikonloppua sullekin! Minä palelen, joten lämpimän pullan välissä olisi mukavaa ja eväätkin lähellä.

    VastaaPoista